16/07/2018

Dvestokrát The Macallan 50

(Spirits, Tip4)

V posledných týždňoch sme zaznamenali dva názory, ktoré si boli veľmi blízke. Petr Křenek, prezident 7. ročníka WhiskyFestivalu.cz, v rámci vysvetlenia tohtoročného motta akcie Marketing, inovácia, alebo…? poznamenal: „K formulácii motta ma vyprovokovalo bláznivé rozšírenie marketingových trikov, a to predovšetkým hľadanie príbehu ku každej novej fľaši. Sú to niekedy len a len tieto príbehy, ktorými sa producenti snažia získať zákazníkov.“ Obchodný riaditeľ spoločnosti Jan Becher Pernod Ricard, Martin Pučalík, uplatnil iný pohľad: „Mnohé inovácie nemajú u zákazníka dlhodobý ohlas.“

Kontrastne potom pôsobí strohá realita: The Macallan ponúkol zberateľom a ďalším vysoko bonitným odberateľom limitovanú edíciu dvesto fliaš The Macallan 50 s jednou jedinou strohou informáciou: Táto single malt Scotch whisky zrela 50 rokov v sudoch po sherry. A rovno si vypýtal – v prepočte – 27 000 eur za kus!

 

A: ALEXANDER MIKŠOVIC



08/11/2018

Najlepšia whisky v Európe? Áno, cenu vyhráva slovenská whisky Nestville

21/10/2018

Ázijské kávy

15/10/2018

The Macallan ako svätý grál

07/10/2018

Albert Michler Gin a jeho tri variácie

30/09/2018

DRINKY S CHUŤOU ÁZIE