16/07/2018

Dvestokrát The Macallan 50

(Spirits, Tip4)

V posledných týždňoch sme zaznamenali dva názory, ktoré si boli veľmi blízke. Petr Křenek, prezident 7. ročníka WhiskyFestivalu.cz, v rámci vysvetlenia tohtoročného motta akcie Marketing, inovácia, alebo…? poznamenal: „K formulácii motta ma vyprovokovalo bláznivé rozšírenie marketingových trikov, a to predovšetkým hľadanie príbehu ku každej novej fľaši. Sú to niekedy len a len tieto príbehy, ktorými sa producenti snažia získať zákazníkov.“ Obchodný riaditeľ spoločnosti Jan Becher Pernod Ricard, Martin Pučalík, uplatnil iný pohľad: „Mnohé inovácie nemajú u zákazníka dlhodobý ohlas.“

Kontrastne potom pôsobí strohá realita: The Macallan ponúkol zberateľom a ďalším vysoko bonitným odberateľom limitovanú edíciu dvesto fliaš The Macallan 50 s jednou jedinou strohou informáciou: Táto single malt Scotch whisky zrela 50 rokov v sudoch po sherry. A rovno si vypýtal – v prepočte – 27 000 eur za kus!

 

A: ALEXANDER MIKŠOVIC



17/09/2018

ORGANICS – NOVÉ BIO LIMONÁDY OD RED BULL

17/09/2018

Hayman’s je s nami stále!

09/09/2018

Zaznačte si: AVILA

09/09/2018

Oranžové vína

03/09/2018

Z histórie kávy a jej pestovania