25/06/2015

Majstrom Slovenska vo filetovaní lososov je Peter Hudák z Harley´s Preshow

(Gastronomy, Tip3)

Profesionálni šéfkuchári zo Slovenska si opäť zmerali sily vo filetovaní vyše päťkilovej ryby, najlepšiu šou ukázal Peter Hudák z Preshow-a.

Titul Majster Slovenska vo filetovaní lososa a výlet pre dve osoby do Nórska vrátane návštevy pravej lososej farmy si na 5. ročníku netradičných majstrovstiev vybojoval Peter Hudák, šéfkuchár prešovskej reštaurácie Harley´s Preshow. Na tradičnom podujatí v rámci košického festivalu Gurmán fest prekonal svojho kolegu, tiež z Harley´s Preshow, Dominika Baloga a tretieho Jozefa Hromjáka, šéfkuchára z Double tree by Hilton Košice.

Odborná porota, ktorú zastupoval šéfkuchár METRO Vojto Artz a Marek Ort, viceprezident Slovenského zväzu kuchárov a cukrárov, hodnotila výkony 8 účastníkov netradičných majstrovstiev na základe kvality filety bez kosti a kože (trim E), výťažnosti, čistoty pracoviska a, samozrejme, času.

Okrem Majstrovstiev SR vo filetovaní lososa si návštevníci mohli užiť aj kulinársku show Vojta Artza, ktorý v duchu súťaže pripravil grilovaného lososa so špargľovým šalátom. K pripravenému menu sa v stánku METRO ponúkal obľúbený miešaný nápoj Aperol Spritz, ktorého sa predalo vyše 500 drinkov.

 

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

  • Dominika Mózová – Media & Communication Consulting, spol. s r. o.

    E-mail: dominika.mozova@mcc.sk, Tel. č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 474 028

  • Eva Šoucová – Media & Communication Consulting, spol. s r.o.

    E-mail: eva.soucova@mcc.sk, Tel.č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 268 368

 

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 26 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva zhruba 117-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2013/2014 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur. METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2013/2014 dosiahla skupina tržby vo výške približne 63 miliárd eur. Celkovo má približne 250-tisíc zamestnancov a prevádzkuje okolo 2 200 predajných centier v 30 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.



23/09/2018

Exotické chute Thajska a Vietnamu

23/09/2018

Osteria Francescana je najlepšou reštaurácia na svete

09/09/2018

FOOD PAIRING s vínami Vitis Galéria

26/08/2018

Marinované paradajky s mini buffalo mozzarellou

26/08/2018

Paradajky